Pages

Monday, February 08, 2010

Featuring my alter ego: Poshpiedesigns

E' incredibile come vola il tempo! E' passato un mese dall'ultimo post e non me ne sono nemmeno resa conto. Ovviamente il mio intento di scattare 1 foto al giorno è miseramente fallito, dal momento che mi sono fermata a metà gennaio... Vabbè pazienza, sarà per il prossimo anno, intanto mi sto godendo il mio essere mamma a tempo pieno e questa è la cosa più bella del mondo.

It 'amazing how time flies! It 'been a month since last post and I have not even realized it. Obviously my intent to take 1 photo a day has failed miserably, since I stopped in mid-January ... Oh well patience will be for next year, meanwhile I am enjoying my being a full-time mom and this is the greatest thing in the world.

Con il passare dei mesi la mia sicurezza cresce ed anche i ritmi si fanno più scanditi e precisi, con un figlio bisogna pensare ed agire in multi-tasking :)

Over the following months my confidence grows and even the rhythms are more precise and scanned with a child must think and act in multi-tasking:)


Anche se il tempo è pochissimo e nell'attesa di tirare fuori nuovamente la macchina da cucire, ho deciso di ritagliarmi ugualmente un momento creativo durante la giornata ed è per questo che Vi presento qui il mio alter ego:

Although time is very short and waiting to pull out the sewing machine again, I decided to carve out an equally creative moment during the day and that is why I present here my alter ego:


Cosa potete trovare? I miei schemi a punto croce e i famosi baby booties, gli stitch markers e qualche altro accessorio per chi ama fare craft. :) A presto!

What can you find? My cross-stitch patterns baby booties, the stitch markers and some other accessory for people who love to craft. :) Soon!



1 comment:

ArtMind said...

Hey Giusy, I wanted to leave a comment with your mosaic but I could not find where I could leave a comment on the poshpie site.